nářadí

HISTORIE

Příběh společnosti APART začal před více než 40 lety. I přes tehdy velmi nepříznivé podnikatelské podmínky se APART stal díky nezlomnému odhodlání, odborným znalostem, zkušenostem a především touze vytvářet krásné věci lídrem na polském klenotnickém trhu a odvážně začal dobývat i zahraniční trhy. Je to skutečně obdivuhodný příběh.


Adam Rączyński

1977

Počátky společnosti – Adam Rączyński, mistr uměleckých řemesel se specializací na zlatnictví a klenotnictví, otevřel svou první dílnu.


Adam Rączyński a Piotr Rączyński

1983

K Adamovi Rączyńskému se připojil jeho bratr Piotr Rączyński a začali spolu rozvíjet společnost.


rozšíření sídla společnosti

80. léta

Dynamický vývoj výroby šperků a velkoobchodní prodej tuzemským i zahraničním odběratelům.


zasazení diamantů v prstenu z bílého zlata

90. léta

Spolu s rozšířením výrobních zařízení se objevila myšlenka vytvořit vlastní distribuční sítě. Bratři se zaměřili na výrobu zlatých šperků s diamanty.


první showroom Apart

1997

Byla otevřena první prodejna APART! Její vybavení odpovídalo moderním evropským trendům tehdejší doby.


pánské hodinky BAUME & MERCIER

2001

Začala spolupráce s nejuznávanějšími výrobci švýcarských hodinek.


showroom Apart

2003

Rozvoj vlastní distribuční sítě získal na síle a pod značkou APART na trhu vystupovalo již 55 prodejen.


sídlo společnosti v Suchých Las

2005

Byla dokončena výstavba moderního sídla společnosti ve městě Suchy Las poblíž Poznaně. Předchozí prostory firmy byly plně přizpůsobeny potřebám výroby.


cena Rzeczpospolita Marqa Award 2006 pro Apart

2006

Dynamický rozvoj projektových a výrobních zařízení, investice do nejnovějších technologií. Firma získala první významné ocenění Marqa 2006 (v současné době Polska Marka), které se uděluje nejsilnějším značkám na trhu. Dnes je APART několikanásobným držitelem této prestižní ceny.


Aneta Kręglicka

2007

Ambasadorkou diamantů APART se stala Aneta Kręglicka – první Polka, která získala titul Miss World; žena inspirující nejen fenomenální krásou, ale také elegancí a dokonalým stylem (spolupráce do roku 2011). Za účasti této hvězdy vznikla první kampaň značky, která byla realizována na globální úrovni a jejíž fotografie byly pořízeny ve třech metropolích – New Yorku, Paříži a Varšavě. Snímky Marka Straszewského očarovaly veřejnost především avantgardní, inovativní formou prezentace neobyčejných šperků a smyslností žen v typickém městském prostředí. Kampaň získala velkou popularitu a nekonvenční koncept sklidil uznání a obrovský úspěch.


přehlídka Diamantová noc luxusu

2009

Přehlídka Diamantová noc luxusu byla oceněna měsíčníkem "Twój Styl” a získala titul Událost Roku. APART se podle časopisu Rzeczpospolita stal potřetí nejsilnější polskou značkou a počet obchodů překročil magické číslo 150.


Anja Rubik

2010

Navázání spolupráce s módní ikonou Anjou Rubik, nejlepší polskou top modelkou, kterou v roce 2012 zařadil Models.com do elitní skupiny Industry Icons (spolupráce do srpna 2018).


Anja Rubik a Sasha Knezevic, s Eiffelovou věží v pozadí

2011

Vznikla stylová kampaň, která vzdávala hold věčné kráse diamantů. Jejími hvězdami se stali Anja Rubik a Sasha Knezevic, které Marcin Tyszka fotografoval v malebných zákoutích Paříže a v nádherných interiérech paláce. Vkusné, přesto romantické fotografie zachycují luxusní diamantové šperky z kolekce APART. Slavnostní zahájení kampaně proběhlo během jedinečného galavečera se sloganem „Diamant Mon Amour“, který se konal v Královském parku Łazienki ve Varšavě.


Černé a červené šňůrkové náramky se stříbrnými akcenty

2012

APART získal výhradní právo k používání registrovaných obchodních známek UEFA EURO 2012 ™ pro šperky.


Černobílá fotografie Anji Rubik, jak prezentuje perly

2013

Třicáté „perlové“ výročí spolupráce bratrů Rączyńských. Nová kampaň Pearl Anniversary propagující kolekci šperků APART s perlami.


Švýcarské pánské hodinky od Alberta Rieleho

2013

APART uvedl na trh švýcarskou značku hodinek Albert Riele. Fascinující hodinářské umění nejvyšší kvality a krása hodinek umožnily, aby tato švýcarská značka, založená roku 1882, obnovila svou dřívější slávu a obsadila zasloužené místo mezi výrobci luxusních hodinek. Dnes má Albert Riele 5 exkluzivních kolekcí dámských a pánských hodinek Swiss Made, jejichž design v sobě zrcadlí dlouholetou tradici, moderní technologie a špičkovou kvalitu.


Stříbrné hodinky od am:pm s Mickey Mousem a obalem

2015

Zahájení licencovaného prodeje šperků s motivy hrdinů z Disney a Star Wars filmů.


showroom Apart

2016

Modernizace prodejní sítě a její přizpůsobení nejnovějším standardům.


Čtyři ambasadoři Apart – Małgosia Socha, Kasia Sokołowska, Kasia Smutniak a Anja Rubik

2017

APART oslavil 40. výročí svého vzniku. Tato výjimečná událost si vyžádala velkolepou slavnost, která byla doprovázena úspěšnou kampaní v hlavní roli s hvězdami – Kasia Smutniak, poprvé jako ambasadorka APARTu (spolupráce do roku 2018), Anjia Rubik, Kasia Sokołowska a Małgorzata Socha. Oslnivé focení proběhlo na těch nejpůvabnějších místech Itálie. Výsledkem bylo unikátní album s nádhernými fotografiemi. Vyvrcholením celých oslav se stala událost s názvem „La Notte Italiana“, která se uskutečnila ve Velkém divadle Polské národní opery ve Varšavě za účasti mnoha významných osobností.


Budovy ústředí Apart

2017

Dokončení modernizace logistických a kancelářských prostor sídla společnosti.


Showroom Apart ve varšavské Galerii Mokotów

2018

Exkluzivní, známé a nejprestižnější značky hodinek na světě se začaly koncentrovat na jednom místě – v největší polské prodejně APART s rozlohou více než 300 m2, která se nachází v Galerii Mokotów ve Varšavě.


Mapa České republiky se showroomy označenými Apart

2018

Spolu s rozhodnutím zahájit expanzi na zahraniční trhy koupili bratři Adam a Piotr Rączyński český klenotnický řetězec, který začali rozvíjet pod značkou APART.


Nápis – Apart – fotografie notebooku a telefonu s logem Apart webová stránka

2020

Další významný rok v historii firmy Apart. Tentokrát se značka intenzivně zaměřila na digitální transformaci a posílení svého postavení v online prostředí. Prvním krokem bylo zavedení loga apart.cz. Internetový obchod, který je dostupný na zmíněné adrese, představil řadu nových nástrojů a také rozšířil svou nabídku, která aktuálně dosahuje 17 000 klenotnických výrobků. Velký úspěch získala i mobilní aplikace pro snadné online nakupování, která je k dispozici na Google Play a App Store. Také byly vytvořeny elektronické věrnostní kartičky pro členy ADC, díky nimž se nakupování stává pohodlnější a ekologičtější, protože zcela nahrazují plastové karty. V neposlední řadě byla na apart.cz spuštěna funkce Visual Search, která umožňuje jednoduché vyhledávání produktů pomocí obrázků. Veškeré novinky, které byly v průběhu tohoto roku zavedeny, si zákazníci okamžitě oblíbili a přesvědčili se o tom, že nakupování na apart.cz přináší pouze samé výhody.


Logo Mennica Apart

2021

V souvislosti s rostoucím zájmem o investice do zlata spouští skupina Apart internetový obchod mennica.apart.pl. E-commerce platforma nabízí zlaté slitky od renomovaných mincoven C-Hafner z Německa a Valcambi ze Švýcarska. Základ nabídky tvoří zlaté investiční mince pocházející z celosvětově uznávaných mincoven, jako jsou rakouská Münze Österreich, britská The Royal Mint, kanadská Royal Canadian Mint, jihoafrická Rand Refinery, australská The Perth Mint či americká United States Mint. Prodej zlata prostřednictvím mennica.apart.pl probíhá pod dohledem Polské národní banky.


Bílé ekologické balení šperků Apart

2022

Značka zavádí nová ekologická balení v internetovém obchodě Apart.pl, čímž zdůrazňuje svůj závazek k udržitelnému rozvoji a snižování dopadu na životní prostředí. Moderní, přírodě šetrná řešení se stávají standardem, přičemž zákazníkům nadále zůstává možnost volby klasického balení v charakteristickém pudrově růžovém odstínu — což umožňuje spojit ekologickou odpovědnost se stylem a elegancí.


Dva prsteny z bílého zlata s diamanty LAB

2023

Apart výrazně rozšiřuje svou nabídku v segmentu diamantů a uvádí kolekci se syntetickými laboratorními diamanty („lab-diamonds“). Tyto kameny vznikají pomocí vysoce pokročilé technologie, která reprodukuje přírodní podmínky, díky čemuž mají stejné chemické, fyzikální a optické vlastnosti jako přírodní diamanty. Šperky s LAB diamanty jsou navrženy tak, aby spojovaly moderní etické hodnoty s nadčasovou elegancí, která je pro značku typická.


Vstup na akci Impact'24 v Poznani

2024

Značka rozšiřuje svou činnost nejen v oblasti šperků. Prostřednictvím platformy Mennica.Apart.pl se zapojuje do dialogu o budoucnosti podnikání, inovací a udržitelného rozvoje a stává se partnerem mezinárodně významné konference Impact24. Tento krok posiluje postavení značky Apart jako aktivního účastníka klíčových diskusí o odpovědném a moderním přístupu k růstu.


Nápis – Společně jsme silnější – JUBITON je součástí skupiny Apart

2025

Apart dynamicky rozvíjí svou strukturu — v roce 2025 dochází k převzetí značky Jubitom. Integrace zkušeností obou společností obohacuje nabídku o nové kolekce a dodatečné nákupní zážitky, zároveň posiluje postavení firmy na trhu se šperky a hodinkami. Tento strategický krok otevírá novou kapitolu v historii značky, spojující tradici, vysokou kvalitu a další rozvoj.