STÍŽNOSTI / REKLAMACE


Zákazník může podat reklamaci za jakýchkoli okolností popsaných v platných právních předpisech nebo v záručních podmínkách. Reklamace zboží může být podána jakýmkoli způsobem přijatelným podle obecně platných zákonů.


Chcete-li podat svou reklamaci, doporučujeme vám následující postupy:


Zásilku s reklamovaným zbožím odešlete na adresu sídla Apart Czech Republic s.r.o. Zásilka musí obsahovat reklamovaný předmět, doklad o zakoupení a vyplněný formulář reklamace, který je k dispozici zde (formulář nejste povinni použít).


K reklamaci nezapomeňte přiložit potvrzení o zakoupení zboží (může to být např. daňový doklad, faktura s DPH, záruční list nebo jakýkoliv jiný zákonem povolený doklad). Bez přezkoumání reklamovaného zboží není ze strany Prodávajícího (internetového obchodu) možné reklamaci vyřešit.


Reklamace produktu zakoupeného na kamenné prodejně

Reklamační list