Pravidla programu Apart Diamond Club

I. Všeobecná ustanovení

  • Tato pravidla programu Apart Diamond Club (dále jen „Pravidla”) stanovují pravidla účasti ve věrnostním programu (dále jen „Program ADC”), který je určen pro Zákazníky autorizovaných prodejen Apart, jejichž aktuální seznam je dostupný na internetových stránkách Apart.cz (dále jen „Prodejny Apart”), a internetového obchodu Apart.cz nebo jiného internetového obchodu provozovaného společností spřízněnou s Organizátorem, který je oprávněn účastnit se Programu ADC (dále jen „e-shop Apart.cz”).

  • Organizátorem Programu ADC je společnost APART Czech Republic s.r.o., se sídlem Vavrečkova 7074, 760 01 Zlín, IČO: 241 88 301, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 76081 (dále jen „Organizátor“).

  • Účast v Programu ADC je dobrovolná.

  • Dokladem o účasti v Programu ADC je karta Programu ADC vydaná Organizátorem v elektronické podobě (dále jen „Elektronická karta“) a v případě stávajících Účastníků se statusem Zlaté karty nebo Platinové karty, jimž byla dříve vydána karta ve fyzické podobě (dále jen „Zlatá fyzická karta“ nebo „Platinová fyzická karta"), je navíc dokladem o účasti karta ve fyzické podobě, (společně dále jako „Karty“ a samostatně jako „Karta“, které lze používat pouze v rozsahu povoleném Pravidly).

II. Účast v Programu ADC

  1. Účastníkem Programu ADC (dále jen „Účastník“) může být fyzická osoba, která je plně svéprávná a která kumulativně:

    1. (i) splňuje podmínky těchto Pravidel,

    2. (ii) souhlasí s obsahem Pravidel,

    3. (iii) připojením se k Programu ADC uděluje svůj souhlas: k přijímání marketingových informací od společností Skupiny Apart (seznam společností je k dispozici na https://www.apart.cz/svet/informace/seznam-spolecnosti-skupiny-apart) zasílaných prostřednictvím e-mailu, SMS/MMS, telefonních hovorů nebo zpráv v platformách pro okamžitou komunikaci, a také souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely společnostmi Skupiny Apart a partnery společností Skupiny Apart (seznam partnerů je k dispozici na https://www.apart.cz/svet/spolecnost/zasady-ochrany-soukromi/cookies), včetně sdílení osobních údajů s těmito partnery (dále společně označováno jako „Marketingový souhlas“),

    4. (iv) podá u Organizátora přihlášku k účasti v Programu ADC (dále jen „Přihláška“),

    5. (v) založí si účet na webové stránce Apart.cz (dále jen „Účet") a/nebo v mobilní aplikaci Apart Diamond Club (dále jen „Mobilní aplikace ADC"),

    6. (vi) obdrží Kartu v elektronické podobě, která je přístupná prostřednictvím Účtu a/nebo Mobilní aplikace ADC.

  2. Přihláška se podává: vyplněním elektronického formuláře na webových stránkách e-shopu Apart.cz nebo vyplněním údajů v Mobilní aplikaci ADC. Účastník může vyplnit Přihlášku v elektronické podobě ve vybrané Prodejně Apart za asistence zaměstnance Prodejny Apart, který Účastníka provede procesem podání Přihlášky.

  3. Přihlášky budou zpracovány do 3 pracovních dnů ode dne odeslání v souladu s pokyny dostupnými v e-shopu Apart.cz nebo prostřednictvím Mobilní aplikace ADC.

  4. Přihlášky, které obsahují nepravdivé nebo neúplné údaje nebo které porušují podmínky Pravidel nebo právní předpisy, netvoří do doby odstranění nesrovnalostí základ pro účast v Programu ADC.

  5. Účast v Programu ADC vyžaduje založení a vedení účtu na webových stránkách Apart.cz a/nebo v Mobilní aplikaci Apart Diamond Club po celou dobu účasti, což má stejný účinek jako založení účtu v e-shopu Apart.cz po přečtení a odsouhlasení podmínek e-shopu Apart.cz, které jsou k dispozici na internetových stránkách na adrese https://www.apart.cz/svet/online-obchod/obchodni-podminky nebo v Mobilní aplikaci ADC, za podmínek uvedených v pravidlech Mobilní aplikace ADC dostupných na webových stránkách https://www.apart.cz/svet/app/pravidla.

  6. Účastník má možnost spravovat Marketingové souhlasy v Účtu a/nebo v Mobilní aplikaci ADC.

  7. Po úspěšném podání Přihlášky je Účastníkovi umožněn přístup k Účtu nebo Mobilní aplikaci ADC, podle toho, kde byla Přihláška podána, a je mu přidělena Karta v elektronické podobě, která je přístupná prostřednictvím Účtu a/nebo Mobilní aplikace ADC.

  8. Použití Zlaté nebo Platinové fyzické karty v e-shopu Apart.cz je možné po registraci Karty na adrese www.apart.cz vytvořením Účtu a zadáním čísla Zlaté fyzické karty nebo Platinové fyzické karty, nebo po instalaci a přihlášení do Mobilní aplikace ADC podle pravidel uvedených v pravidlech Mobilní aplikace ADC a zadání čísla Zlaté fyzické karty nebo Platinové fyzické karty.

  9. Pokud byla Karta zaregistrována v souladu s Pravidly, jsou prodejní transakce uskutečněné Kartou zaznamenávány na Účtu. Dále Účet zaznamenává body, které Účastník obdrží za provedené nákupy, jak je uvedeno v čl. IV níže (transakce a body dále společně jako „Historie nákupů“).

  10. Účastník bere na vědomí, že v Historii nákupů jsou uvedeny i nákupy uskutečněné osobami, kterým Účastník Kartu poskytl za podmínek uvedených v čl. III odst. 5.

  11. Přístup k Účtu a informacím na něm obsaženým má výhradně Účastník a je chráněn heslem vytvořeným Účastníkem (dále jen „Heslo“). Účastník se zavazuje chránit Heslo před neoprávněnými osobami, zachovávat o něm mlčenlivost a nesdělovat je třetím osobám. Účastník není oprávněn Účet poskytnout k použití třetím osobám.

  12. Účastník je povinen Organizátora neprodleně informovat o neoprávněném přístupu třetích osob k Účtu a/nebo Heslu a uvést okolnosti, za kterých k němu došlo.

III. Karta

  1. Elektronická karta v rámci Účtu Účastníka a Mobilní aplikace ADC, stejně jako Karty ve fyzické podobě jsou opatřeny individuálním číslem a potvrzují oprávnění Účastníka účastnit se Programu ADC od okamžiku jejich vydání až do jejich zablokování. Rozlišují se tři statusy Karty: Karta se základním statusem (která umožňuje sbírat body), Karta se statusem Gold Card (Zlatá karta) nebo Karta se statusem Platinum Card (Platinová karta), které umožňují využívat Výhody uvedené v čl. V.

  2. Karta není kreditní, debetní ani platební kartou.

  3. Kartě je přiděleno jedinečné číslo, které slouží k založení Účtu v Programu ADC v systému Organizátora, kde se zaznamenává Historie nákupů.

  4. Karta je platná po neomezenou dobu, nejdéle však po dobu účasti Účastníka v Programu ADC. Karta je nepřenosná, a nemůže být tedy Účastníkem zpřístupněna jiným osobám než osobám uvedeným v čl. III. odst. 5 a 6 níže.

  5. Účast v Programu ADC a výhody poskytované Účastníkům mají individuální charakter. Kartu mohou se souhlasem Účastníka používat: manžel/manželka Účastníka, jeho předkové a potomci až do druhého stupně v přímé linii (dále jen „Rodina Účastníka“) s výhradou ustanovení čl. III, odst. 6 níže. Účastník se zavazuje seznámit s Pravidly své rodinné příslušníky, jimž bude Karta zpřístupněna.

  6. Rodina Účastníka je za podmínek těchto Pravidel oprávněna používat Kartu pouze k využívání Výhod s výjimkou přístupu k jakýmkoli informacím o Účtu, zejména k Historii nákupů. Organizátor si vyhrazuje právo omezit a/nebo vyloučit Rodinu Účastníka z reklamních akcí pořádaných pro Účastníky Programu ADC, jak je uvedeno v čl. V, odst. 1 bod 1 písm. j.

  7. V případě úmrtí Účastníka:

    • status Karty; a

    • v případě, že počet Bodů nasbíraných Účastníkem je nižší než počet potřebný pro získání statusu Platinové Karty, mohou být body nasbírané na Kartě Účastníka;

    převedeny Organizátorem, za podmínek stanovených v těchto Pravidlech, na Kartu drženou nebo nově vystavenou jedné z osob uvedených v čl. III, odst. 5 výše. Převod statusu Karty a Bodů Účastníka bude proveden na základě písemné žádosti jedné z osob z Rodiny Účastníka. Pokud žádost o převod statusu Karty a Bodů podá více než jedna osoba, bude převod proveden ve prospěch člena Rodiny Účastníka podle pořadí, v jakém žádosti obdržel Organizátor (tato osoba dále jako „Nový Účastník“).

  8. Přepis statusu Karty a Bodů uvedený v čl. III odst. 7 výše se uskuteční za předpokladu, že Nový Účastník má zřízený Účet a Kartu, a v případě, že je nemá, za předpokladu, že se připojí k Programu ADC, přijme tato Pravidla a vytvoří si Účet a získá Kartu.

  9. Převod statusu Karty a Bodů neopravňuje Nového Účastníka k nahlížení do Historie účtu a/nebo k žádosti o informace týkající se zesnulého Účastníka.

  10. Používání fyzické Karty v e-shopu Apart.cz, která nebyla zaregistrována na webových stránkách e-shopu Apart.cz v souladu s těmito Pravidly, stejně jako používání zablokované Karty je vyloučeno.

  11. K zablokování Karty dochází v souvislosti s:

    1. 1) ukončením účasti v Programu ADC ze strany Účastníka;

    2. 2) zrušením Účtu Účastníka na e-shopu Apart.cz a/nebo v Mobilní aplikaci ADC;

    3. 3) vyloučením Účastníka z Programu ADC Organizátorem z důvodu porušení Pravidel;

    4. 4) ukončením Programu ADC Organizátorem (s dodržením podmínek uvedených v čl. VI níže).

  12. Organizátor nevydává duplikáty Karet ve fyzické podobě. V případě oznámení ztráty nebo poškození již vydané Karty ve fyzické podobě je dokladem o účasti v Programu ADC Elektronická karta. Využívání Výhod je vymezeno v čl. V odst. 2 níže.

IV. Body

  1. Za používáni Karty při nákupech jsou na Kartu a v případě Elektronické karty také k Účtu připisovány transakční body, jak je uvedeno níže v tomto čl. IV, odst. 1

    1. a)

      • 1 bod – za každý 1 PLN hrubé hodnoty definitivně provedeného nákupu v Prodejnách Apart v Polsku (včetně Outletových prodejen) nebo v e-shopu apart.pl,

      • 1 bod – za každých 5 Kč hrubé hodnoty definitivně provedeného nákupu v Prodejnách Apart nebo online v e-shopu Apart.cz,

      • 1 bod – za každé 1 euro hrubé hodnoty definitivně provedeného nákupu v internetovém obchodě provozovaném Organizátorem nebo společností s ním spřízněnou, pokud byl definitivní nákup proveden v měně euro,

    2. b) definitivně provedeným nákupem se rozumí uzavření a plnění kupní smlouvy v Prodejně Apart a v případě nákupu v e-shopu apart.pl, e-shopu Apart.cz nebo jiném internetovém obchodě provozovaném Organizátorem nebo společností s ním spřízněnou uzavření a plnění kupní smlouvy uzavřené na dálku a neodstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.

    3. c) ve výši a za podmínek zvlášť stanovených Organizátorem, včetně v rámci prodejních akcí organizovaných Organizátorem (prémiové body).

  2. Stav Karty určují body nasbírané v rámci Účtu přiřazeného k dané Kartě:

    1. a) Gold Card (Zlatá karta) – tento status je získán provedením nákupu v celkové hodnotě alespoň 2.500 Kč nebo částkou odpovídající uvedené hodnotě v PLN nebo EUR, pokud je nákup uskutečněn v této měně, nebo nasbíráním minimálně 500 bodů Účastníkem,

    2. b) Platinum Card (Platinová karta) – tento status je získán provedením nákupu v celkové hodnotě alespoň 25.000 Kč nebo částkou odpovídající uvedené hodnotě v PLN nebo EUR, pokud je nákup uskutečněn v této měně, nebo nasbíráním minimálně 5 000 bodů Účastníkem.

  3. Body budou připsány na Účet do 14 dnů od data zaplacení nákupu, nejdříve však po registraci Karty na webových stránkách e-shopu Apart.cz.

  4. Body nelze prodat ani vyměnit za věcné nebo peněžní prostředky.

  5. Účastník, který uskutečnil nákup podle čl. IV, odst. 1, písm. a) až c) výše bez použití Karty, může do jednoho roku ode dne nákupu předložit Organizátorovi účtenky potvrzující nákup (dále jen „Účtenky“) v jedné z Prodejen Apart nebo zaslat jejich skeny na e-mailovou adresu info@apart.cz. V takovém případě bude hodnota nákupu z Účtenek převedena na Body a připsána na Účet Účastníka za předpokladu, že připojená Účtenka nebyla již dříve přiřazena k jinému Účtu.

V. Výhody

  1. Účast v Programu ADC umožňuje Účastníkovi v závislosti na jeho statusu účasti využít následující výhody (dále jen „Výhody“ a každá samostatně jako „Výhoda“):

    1. 1) Držitelé statusu Gold Card (Zlatá karta) obdrží:

      1. a) slevu ve výši 5 % na nákup jakéhokoli zboží v Prodejnách Apart a v e-shopu Apart.cz,

      2. b) slevu ve výši 5 % na všechny servisní úkony na hodinkách,

      3. c) bezplatné čištění zlatých šperků s brilianty a platinových šperků s brilianty během dvou let od data nákupu,

      4. d) bezplatnou prohlídku – expertízu mechanických hodinek během 5 let od data nákupu, což zahrnuje kontrolu správnosti všech funkcí hodinek, stavu mechanismu, přesnosti chodu, zkoušku těsnosti (ne častěji než jednou ročně) – prohlídka nezahrnuje odstranění zjištěných závad,

      5. e) bezplatnou výměnu baterií v hodinkách v záruční době,

      6. f) bezplatné čištění náramku v ultrazvukové myčce během 3 let od data nákupu (ne častěji než jednou ročně),

      7. g) bezplatné jednorázové vyleštění/satinování hodinek (pouzdra/náramku) během 2 let od data nákupu, a to u hodinek s prodejní cenou vyšší než 12.000 Kč, příp. částkou odpovídající uvedené hodnotě v PLN nebo EUR, v případě uskutečnění nákupu v této měně, pokud to umožňují technické podmínky (ocelové hodinky, bez satinovaných spojů apod.) a v rozsahu, v jakém to umožňuje stav hodinek (nelze leštit hluboké rýhy, stopy po nárazu apod.),

      8. h) bezplatné gravírování na víčku hodinek při zakoupení hodinek s prodejní cenou minimálně 12.000 Kč, příp. částkou odpovídající uvedené hodnotě v PLN nebo EUR v případě uskutečnění nákupu v této měně, pokud to umožňují technické podmínky produktu,

      9. i) zasílání informací o nových produktech v Prodejnách Apart a na e-shopu Apart.cz,

      10. j) možnost účastnit se dalších propagačních akcí pořádaných pro Účastníky Programu ADC.

    2. 2) Držitelé statusu Platinum Card (Platinová karta) obdrží:

      1. a) Výhody uvedené v odst. 1, bod 1), písm. c - j,

      2. b) slevu ve výši 10 % na nákup jakéhokoli zboží v Prodejnách Apart a v e-shopu Apart.cz,

      3. c) slevu ve výši 10 % na všechny servisní úkony na hodinkách,

      4. d) bezplatné zvětšení a zmenšení zlatých prstýnků s briliantem, pokud to umožňují konstrukční vlastnosti produktu.

    3. 3) Výhody ve formě služeb se vztahují pouze na produkty zakoupené v Prodejnách Apart nebo v e-shopu Apart.cz.

    4. 4) Výhody týkající se hodinek zahrnují pouze značky hodinek, u nichž jsou servisní úkony prováděny v centrálním servisu hodinek Apart a jejichž seznam je k dispozici v Prodejnách Apart. Kromě toho se Výhody netýkají hodinek, které byly zakoupeny jako „neplnohodnotné“ zboží.

    5. 5) Výhody týkající se servisních úkonů na hodinkách nemohou být kombinovány s jinými reklamními akcemi pořádanými pro Účastníky Programu ADC, jako je poskytnutí dvojnásobné slevy, pokud není v pravidlech dané akce stanoveno jinak.

    6. 6) Výhody plynoucí ze statusů Gold Card (Zlatá karta) a Platinum Card (Platinová karta), zejména slevy, se nesčítají.

  2. Výhody je možné uplatnit po předložení Karty v Prodejnách Apart za účelem jejího načtení a nahrání do systému nebo po zadání čísla Karty. Výhody je možné uplatnit při nákupech v eshopu Apart.cz po registraci Karty a přihlášení k Účtu podle zásad uvedených v čl. II Pravidel.

  3. Výhody:

    1. 1) neplatí v Outletových prodejnách,

    2. 2) nemohou být vyměněny za peníze nebo jiné výhody,

    3. 3) nemohou být přeneseny ani postoupeny na třetí osoby,

    4. 4) nevztahují se na nákup dárkových poukazů nebo jiných ID dostupných v Prodejnách Apart a/nebo v e-shopu Apart.cz, zejména Dárkových karet, Elektronických dárkových karet a Dárkových šperků,

    5. 5) nemohou být kombinovány s jinými prodejními akcemi včetně výprodejů, slev, karet nebo slevových kódů (dále společně jako „Akce“). V případě Akce se Účastník rozhodne, zda využije danou Akci nebo Výhodu. Pokud se Účastník rozhodne využít Výhodu, pak se sleva počítá z kupní ceny zboží platné mimo dobu trvání Akce, tedy z tzv. běžné ceny.

    6. 6) nevztahují se na nákup služeb, jako je pojištění produktu nebo prodloužení záruky,

    7. 7) nevztahují se na služby, které souvisejí s pojištěním zboží nebo za jejichž provedení pojistitel platí, zejména na služby údržby nebo prohlídky a expertízy produktu,

  4. Poskytnutí slevy na zboží uvedené v odst. 1 Účastníkovi je individuální slevou z ceny, která je poskytována v souvislosti s účastí Účastníka v Programu ADC a za podmínek stanovených v těchto Pravidlech.

VI. Ukončení účasti, vyloučení a ukončení Programu ADC

  1. Účast v Programu ADC je dobrovolná a Účastník může kdykoli a bez udání důvodu předložit Organizátorovi oznámení o ukončení účasti v Programu ADC bez výpovědní doby.

  2. Oznámení o ukončení účasti v Programu ADC lze učinit v jakékoli formě povolené příslušnými právními předpisy, včetně podání prostřednictvím Účtu.

  3. Ukončení účasti Účastníka v Programu ADC má za následek zablokování Karty, ztrátu statusu Účastníka Programu ADC a zrušení jeho Účtu. Zrušení Účtu Účastníkem podle čl. II odst. 5 se rovná ukončení účasti Účastníka v Programu ADC.

  4. Porušení Pravidel Účastníkem může mít za následek vyloučení Účastníka z Programu ADC a zánik další možnosti používat Kartu, včetně sbírání bodů a využívání výhod, a likvidaci Účtu. O skutečnosti vyloučení z Programu ADC bude Účastník okamžitě informován Organizátorem.

  5. Organizátor může Program ADC kdykoli ukončit ze závažného důvodu, jako je: změna obecně platných právních předpisů a nařízení, které se přímo týkají Programu ADC a vedou k nutnosti jeho ukončení; ekonomická nerentabilnost Programu ADC; vydání nařízení nebo rozhodnutí soudu nebo oprávněného orgánu veřejné moci ohledně Programu ADC a vedoucího k nutnosti jeho ukončení; zavedení jiných forem reklamních a marketingových aktivit týkajících se Organizátora namísto Programu ADC. V takovém případě bude Organizátor Účastníky s předstihem, nejméně však 30 dnů předem informovat o plánovaném termínu ukončení Programu ADC, a to e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Uplynutím termínu ukončení Programu ADC (pokud nebude dosavadní Program ADC nahrazen novým obdobným nebo podobným programem) dojde k zablokování všech vydaných Karet a likvidaci všech Účtů, včetně zániku možnosti sbírat Body a využívat Výhody.

VII. Osobní údaje

  1. Účast v Programu ADC znamená, že osobní údaje poskytnuté Účastníkem, jakož i údaje týkající se transakcí provedených v rámci Programu ADC, budou zpracovávány Organizátorem pro účely související s Programem ADC (uvedené v odst. 7 níže) a pro marketingové a reklamní účely v souladu s platnými právními předpisy.

  2. Správcem osobních údajů zpracovávaných v rámci Programu ADC je Organizátor.

  3. Osobní údaje mohou být předávány mezi společnostmi Skupiny Apart na základě dohody o společné správě osobních údajů. Aktuální seznam společností najdete v zásadách ochrany osobních údajů: https://www.apart.cz/svet/spolecnost/zasady-ochrany-soukromi.

  4. Příjemci osobních údajů jsou osoby jednající jménem Skupiny Apart, odpovědné za provoz webových stránek e-shopu Apart.cz, a subjekty, které Skupině Apart v tomto ohledu poskytují služby (např. subjekty poskytující přístup k serverům). Příjemci mohou být také subjekty oprávněné obdržet osobní údaje na základě platných právních předpisů, včetně příslušných soudních orgánů.

  5. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem účasti v Programu ADC, přiznání a načtení bodů a umožnění využívání Výhod, spárování Karet s Účtem Účastníka v e-shopu Apart.cz (pokud Účastník takový účet má), doručení Karet Účastníkovi, ukládání Historie nákupů přiřazených k dané Kartě, poskytování slev a zasílání informací o speciálních nabídkách a/nebo propagačních akcích pořádaných pro Účastníky Programu ADC, řešení případných reklamací a ochrany proti vzneseným nárokům nebo uplatňování nároků.

  6. Osobní údaje jsou zpracovávány na základě:

    1. plnění smlouvy na základě souhlasu Účastníka se smluvními podmínkami v rámci účasti v Programu ADC,

    2. na základě souhlasu Účastníka se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních nabídek, a

    3. na základě oprávněného zájmu Organizátora (jak je definován níže).

  7. Mezi oprávněné zájmy Organizátora patří zejména:

    1. právo propagovat Program ADC a další produkty a služby;

    2. zlepšování kvality průzkumu trhu;

    3. rozvoj podnikání Organizátora;

    4. ochrana a vymáhání práv a nároků Organizátora; a/nebo

    5. ochrana Organizátora proti nárokům třetích stran.

  8. Rozsah souhlasu se zpracováním osobních údajů je uveden v obsahu uděleného souhlasu. Účastník má právo tento souhlas kdykoli odvolat, aniž by tím byla dotčena zákonnost zpracování před odvoláním souhlasu.

  9. Poskytnutí osobních údajů Účastníka je dobrovolné, ale pro účast v Programu ADC nezbytné, jelikož bez těchto údajů může být využití některých funkcí a statusů Programu ADC fakticky nemožné.

  10. Osobní údaje jsou uchovávány po dobu účasti v Programu ADC. Po uplynutí této doby mohou být osobní údaje zpracovávány na základě zákonných povinností Organizátora po dobu až deseti (10) let nebo na základě jeho oprávněných zájmů po dobu až čtyř (4) let. Po uplynutí této doby budou všechny osobní údaje anonymizovány.

  11. Organizátor zaručuje osobám, jejichž osobní údaje zpracovává, výkon jejich práv podle zákona, včetně práva na přístup k obsahu vlastních osobních údajů, jejich opravu, doplnění, výmaz nebo předávání, jakož i práva požadovat omezení zpracování osobních údajů a vznést námitku proti takovému zpracování za podmínek stanovených příslušnými předpisy. Každá osoba, jejíž údaje jsou zpracovávány, má rovněž právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.gov.cz).

  12. Osobní údaje týkající se Účastníků jsou Organizátorem chráněny před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám a také před jinými případy jejich zveřejnění nebo ztráty či neoprávněnou změnou uvedených osobních údajů a informací s použitím příslušných technických a organizačních opatření.

  13. Další informace o způsobu, jakým Organizátor používá a chrání osobní údaje, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů ve Skupině Apart zveřejněných na webových stránkách Skupiny Apart (včetně www.apart.cz).

VIII. Reklamace

  1. Reklamace týkající se Programu ADC se podávají Organizátorovi písemně na jeho poštovní adresu nebo jiným zákonem povoleným způsobem.

  2. Organizátor vyřeší reklamaci nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení a bude Účastníka informovat o uznání reklamace nebo o důvodech jejího odmítnutí doporučeným dopisem nebo elektronicky (e-mailem) na adresu uvedenou Účastníkem.

IX. Závěrečná ustanovení

  1. Organizátor si vyhrazuje právo změnit Pravidla v části, ve které se týkají smlouvy o poskytování služeb elektronickými prostředky v rámci vedení Účtu uvedeného v čl. II odst. 1 Pravidel (dále jen „Služby Elektronického Účtu"), a to v případě:

    1. 1) výskytu důležitých důvodů technické a organizační povahy, jako je například vznik nových technologií a informačních systémů, které mají vliv na poskytování Služeb Elektronického Účtu;

    2. 2) změn obecně platných právních předpisů, pokud se přímo a obligatorně vztahují na Služby Elektronického Účtu poskytované Účastníkům,

    3. 3) nutnosti přizpůsobit Pravidla stanoviskům soudních nebo správních rozhodnutí, pokud z obsahu takových stanovisek rozhodnutí vyplývá povinnost Pravidla změnit;

    4. 4) přičemž změny Pravidel: (i) nezpůsobí, že bude Účastník povinen zaplatit odměnu nebo další částky, (ii) neporuší podstatu uzavřených smluv o poskytování Služeb Elektronického Účtu, (iii) neuplatní se na objednávky zadané v e-shopu Apart.cz.

  2. Organizátor oznámí Účastníkovi změnu Pravidel nejpozději 14 dní před navrhovaným datem účinnosti změn, a to zasláním oznámení o změně Pravidel na e-mailovou adresu přidělenou k Účtu Účastníka s přiloženými aktualizovanými Pravidly, jež budou součástí obsahu e-mailu zaslaného Účastníkovi.

  3. Změna Pravidel nabývá účinnosti dnem uvedeným v oznámení, pokud Účastník do 14 dnů od doručení aktualizovaných Pravidel na adresu info@apart.cz nebo způsobem uvedeným v čl. VI. odst. 2 nezašle prohlášení, že nesouhlasí s tím, aby se na něj vztahovala aktualizovaná Pravidla, přičemž toto prohlášení se bude mít stejný účinek jako výpověď smlouvy o poskytování elektronických služeb pro vedení Účtu (odstoupení od Účtu za podmínek uvedených v čl. VI těchto Pravidel).

  4. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že změny Pravidel nemají za následek porušení nabytých práv Účastníků.

  5. V případě sporu mezi Účastníkem a Organizátorem vyplývajícího z těchto Pravidel, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Účastník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu, přičemž orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vzniklých v souvislosti s účastí Účastníka, který je fyzickou osobou - spotřebitelem, v Programu ADC, je Česká obchodní inspekce. Informace o způsobech a podmínkách mimosoudního řešení sporů lze nalézt na jejích internetových stránkách (coi.gov.cz). Takové řízení může být zahájeno pouze na základě návrhu předloženého Účastníkem a pouze poté, co se Účastníkovi nepodaří spor vyřešit přímo s Organizátorem. Formulář pro zahájení mimosoudního řešení sporů je k dispozici na internetových stránkách České obchodní inspekce. Mimosoudní řešení sporů není mediací podle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů. Využitím tohoto postupu není dotčeno právo Účastníka obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci nebo na soud.